loading...
قــرمــزتـــــــــــه - Perspolis Fc Fans WebSite
MiLaD بازدید : 79 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می گوید فعلا قصد خداحافظی از میادین فوتبال را ندارد وحید هاشمیان مهاجم پرسپولیس در مورد شایعه حضورش در كادر فنی پرسپولیس برای فصل آینده می گوید: من هیچ پیشنهادی برای مربیگری ندارم. كسی پیشنهادی برای حضور در كادر فنی پرسپولیس به من نداده.


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می گوید فعلا قصد خداحافظی از میادین فوتبال را ندارد وحید هاشمیان مهاجم پرسپولیس در مورد شایعه حضورش در كادر فنی پرسپولیس برای فصل آینده می گوید: من هیچ پیشنهادی برای مربیگری ندارم. كسی پیشنهادی برای حضور در كادر فنی پرسپولیس به من نداده.




از طرفی من شرایط بدنی خوبی دارم و می خواهم یكی دو فصل دیگر هم بازی كنم. فعلا قصد خداحافظی از فوتبال را ندارم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 887
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 552
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,089
  • بازدید ماه : 1,089
  • بازدید سال : 13,906
  • بازدید کلی : 343,982
  • کدهای اختصاصی