loading...
قــرمــزتـــــــــــه - Perspolis Fc Fans WebSite
MiLaD بازدید : 82 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مهاجم خوش تکنیک تیم ملی فوتبال گفت: اگر به لیگ ایران برگردم، پوشیدن پیراهن پرسپولیس در اولویت است.محمدرضا خلعتبري بازيكن ايراني باشگاه الوصل امارات هم تصميم خود را براي فصل آينده نگرفته و اين روزها شايعات زيادي در مورد حضور او در پرسپوليس شنيده مي‌شود. خلعتبري ابتدا در مورد وضعيتش در فوتبال امارات مي‌گويد:


مهاجم خوش تکنیک تیم ملی فوتبال گفت: اگر به لیگ ایران برگردم، پوشیدن پیراهن پرسپولیس در اولویت است.محمدرضا خلعتبري بازيكن ايراني باشگاه الوصل امارات هم تصميم خود را براي فصل آينده نگرفته و اين روزها شايعات زيادي در مورد حضور او در پرسپوليس شنيده مي‌شود. خلعتبري ابتدا در مورد وضعيتش در فوتبال امارات مي‌گويد:



از وقتي اينجا آمدم شرايط خوبي دارم و در اكثر بازي‌ها يا گل زدم يا پاس گل دادم. اينجا خيلي از من راضي هستند و حتي چند تيم مطرح از ليگ امارات مرا مي‌خواهند و با مدير برنامه‌هايم مذاكره كرده‌اند. از طرفي باشگاه الوصل هم خواهان تمديد قرارداد با من است ولي فعلا تصميم خاصي نگرفته‌ام و مي‌خواهم چند روزي صبر كنم.

 

خلعتبري در پاسخ به اين سوال كه آيا مارادونا قرار است در الوصل بماند مي‌گويد: من شنيده‌ام كه مسوولان فدراسيون فوتبال امارات دنبال اين هستند كه او را به عنوان سرمربي تيم ملي امارات انتخاب كنند. اگر مارادونا در الوصل بماند گزينه اول من هم اين باشگاه خواهد بود ولي اگر برود شايد من هم تصميم ديگري بگيرم.

 


از خلعتبري در مورد حضور آگرو بازيكن سرشناس منچسترسيتي و داماد مارادونا در امارات سوال مي‌كنيم كه او مي‌گويد: آگرو بازي ما مقابل الوحده را از نزديك تماشا كرد. من هم او را ديدم و با آگرو دست دادم. خيلي دوست داشتم با اين بازيكن بيشتر حرف بزنم ولي امكانش فراهم نبود و زبان انگليسي من هم خوب نيست.

 


مي‌گويند خلعتبري قرار است سال آينده پيراهن پرسپوليس را بر تن كند و حتي با مسوولان اين باشگاه در امارات مذاكره كرده است. او اما در اين مورد مي‌گويد:« اينكه مي‌گويند در امارات با پرسپوليس مذاكره كرده‌ام دروغ است و به هيچ عنوان بازيكنان و مسوولان اين باشگاه را نديدم. من دوست دارم در امارات بمانم ولي اگر قرار شد به ايران برگردم اولويتم پرسپوليس خواهد بود.

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 887
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 503
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,040
  • بازدید ماه : 1,040
  • بازدید سال : 13,857
  • بازدید کلی : 343,933
  • کدهای اختصاصی