loading...
قــرمــزتـــــــــــه - Perspolis Fc Fans WebSite
MiLaD بازدید : 76 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

 

قرمزته: مدافع پرسپولیس پس از ماندن در این تیم گفت: امیدوار هستم جواب اعتماد مسئولان باشگاه را بدهم.مهرداد پولادی در مورد ماندنش در پرسپولیس گفت: پس از اینکه همراه تیم ملی از ازبکستان برگشتیم توسط رویانیان به دفتر ایشان دعوت شدم. روزهای خوبی با پرسپولیس پشت سر گذاشته‌ام اما متأسفانه به نتایج دلخواه در فصل گذشته نرسیدیم.

 

 

قرمزته: مدافع پرسپولیس پس از ماندن در این تیم گفت: امیدوار هستم جواب اعتماد مسئولان باشگاه را بدهم.مهرداد پولادی در مورد ماندنش در پرسپولیس گفت: پس از اینکه همراه تیم ملی از ازبکستان برگشتیم توسط رویانیان به دفتر ایشان دعوت شدم. روزهای خوبی با پرسپولیس پشت سر گذاشته‌ام اما متأسفانه به نتایج دلخواه در فصل گذشته نرسیدیم.

 

وی گفت: دنبال بازار گرمی نیستم اما پیشنهادهای خوبی داشتم.  پس از جلسه یک ساعته با نگاه خوب مدیرعامل باشگاه، پرسپولیسی‌ ماندم. امیدوار هستم جواب اعتماد مسئولان باشگاه را بدهم.

 

پولادی درباره پیروزی تیم ملی برابر ازبکستان عنوان کرد: بازی بسیار سختی داشتیم و طبیعی بود ازبکستان در خانه خود دست به هر کاری بزند تا به امتیاز برسد اما بازیکنان ما از کمترین فرصت‌ها بهترین استفاده را کردند و 3 امتیاز شیرین را کسب کردیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 887
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 610
  • بازدید ماه : 610
  • بازدید سال : 13,427
  • بازدید کلی : 343,503
  • کدهای اختصاصی