loading...
قــرمــزتـــــــــــه - Perspolis Fc Fans WebSite
MiLaD بازدید : 201 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

قرمزته: محمد رویانیان در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آقای دنیزلی از من فرصت خواسته تا فکر کند به اینکه می تواند به شکل تمام عیار در خدمت پرسپولیس باشد یا خیر.

برای خواندن متن کامل گفتگو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

وی با اشاره به اینکه قصد قطع همکاری با دنیزلی داریم ادامه داد: آقای دنیزلی انسان خیلی بزرگی است. ایاشن خواست اجازه بدهیم فکر کند که می تواند با مشکلاتی که دارد برای پرسپولیس مفید باشد یا خیر. ایشان فکر کرد و تماس گرفت و گفت بعید است با مشکلات زیادم بتوانم و شما می توانید از طرف من در ایران اعلام کنید که خودم قرارداد را پس گرفتم. من به ایران خواهم آمد و عذرخواهی هم خواهم کرد. هرچقدر هم که به من پول دادید به اندازه نیم فصل که گرفتم حلال است و باقی آن حرام است و باید پس بدهم . ایشان حتی گفت به دلیل نتایج خوبی که گرفتیم آن میزان پول هم حلال نیست و باید کمتر شود.

 

رویانیان ادامه داد: درباره قرارداد من دیروز با ایشان صحبت کردم و امروز منتظر پاسخ هستم. امروز ساعت یک و نیم قرار داریم با صحبت کنیم که جواب بدهم می تواند جواب قطعی بدهد که می آید یا خیر؟

 

وی درباره مذاکره با گزینه های دیگر سرمربی گری این تیم گفت: بله من با ایشان مذاکره کردم. آقای متسو الان از طریق دبی راهی فرانسه شده و منتظر جواب ماست. آقای کالدرون هم منتظر جواب ماست و با یک مربی دیگر هم ممکن است طی فردا یا پس فردا مذاکره کنم و تصمیم بگیرم. چون این کار بزرگی است و من نماینده هواداران پرسپولیس هستم و نمی توانم به سادگی در این خصوص تصمیم بگیرم با افراد جدیدتری هم مذاکره خواهم کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 887
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 683
  • بازدید ماه : 683
  • بازدید سال : 13,500
  • بازدید کلی : 343,576
  • کدهای اختصاصی