loading...
قــرمــزتـــــــــــه - Perspolis Fc Fans WebSite
MiLaD بازدید : 193 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

قرمزته: مدافع جدید سرخپوشان پس از نخستین حضورش در تمرین این تیم می گوید: واقعا خوشحالم که در تمرینات پرسپولیس شرکت می کنم و حس عجیبی دارم.

برای خواندن متن کامل مصاحبه روی ادامه مطلب کلیک کنید....

با اکثر بازیکنان پرسپولیس در اردوی تیم ملی بودم اما این با حضور در کنار آن ها متفاوت است. به خاطر اینکه پیراهن پرسپولیس را می پوشم خوشحالم.

 

وی افزود: بعد از اینکه پرسپولیس برای فصل بعد بازیکن گرفت همه جا گفتند این تیم کهکشانی است، همین امر توقعات هواداران را بالا برد و حالا خیلی ها انتظار دارند پرسپولیس در تمام بازی ها به پیروزی برسد. اما به هر حال در فوتبال اتفاقات عجیبی رخ می دهد، ما تمام سعی و تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم و هواداران پرسپولیس را خوشحال کنیم، هر چند کار سختی در پیش داریم.

 

ماهینی در پاسخ به این سئوال که پرسپولیس می تواند با حضور او نتایج سال گذشته را جبران کند، گفت: من از بچگی پرسپولیسی هستم و تمام بازی های این تیم را دنبال می کردم، از نتایجی که تیم فصل گذشته گرفت ناراحت بودم. من مسی نیستم که به تنهایی بتوانم این نتایج را جبران کنم. پرسپولیس فصل گذشته هم بازیکنان بزرگی داشت اما نتیجه نگرفت، چون در این تیم نبودم نمی توانم در این موضوع اظهار نظر کنم.

 

ماهینی در خصوص رقابت با مهدی مهدوی کیا هم گفت: آقا مهدی بزرگ ماست. مهدوی کیا بازیکن بزرگی است و می خواهم در کنار رقابت با او رفاقت کنم.

 

وی در خصوص انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس هم گفت: امیدوارم سرمربی جدید هر چه زودتر انتخاب شود چرا که فرصت بیشتری برای آشنایی با تیم خواهد داشت. البته بازیکنان هم تمرینات را انجام دادند تا عقب نیفتیم، با حضور ملی پوشان هم شرایط تیم بهتر شد.

 

ماهینی در خصوص پیش بینی اش از شرایط بازی در پرسپولیس گفت: امسال هشتمین سالی است که در لیگ برتر بازی می کنم و در این مدت همیشه بازی کردن مقابل پرسپولیس جو خاصی داشت. امسال خودم با پیراهن پرسپولیس این هیجان را تجربه می کنم و می دانم شرایط عادی نیست، ممکن است با یک اشتباه هواداران از من ناراحت بشوند اما تمام تلاشم را می کنم تا نظر پرسپولیسی ها را جلب کنم.

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 887
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 314
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 851
  • بازدید ماه : 851
  • بازدید سال : 13,668
  • بازدید کلی : 343,744
  • کدهای اختصاصی