loading...
قــرمــزتـــــــــــه - Perspolis Fc Fans WebSite
MiLaD بازدید : 194 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (1)

قرمزته: در شرایطی که شایعاتی مبنی بر حضور ایمون زاید مهاجم لیبیایی پرسپولیس در ذوب آهن منتشر شده بود، آقای هت تریک این موضوع را تکذیب کرد.

متن کامل مصاحبه ایمون زاید را در ادامه مطلب مشاهده نمایید..

 

ایمون زاید در گفت و گو با روزنامه باشگاه پرسپولیس گفت: من این موضوع را همین الان از شما شنیدم. این اخبار صحت ندارد و نمی دانم چرا بعضی ها دوست دارند به این شایعات دامن بزنند. من قبلا هم گفته بودم در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کنم.

 

وی افزود: حتی اگر پرسپولیس 10 فوروارد بخرد تاثیری روی تمرکز من نخواهد داشت، من یک بازیکن حرفه ای هستم و براساس توافق با باشگاه پرسپولیس فصل آینده در این تیم بازی خواهم کرد.

 

زاید که اواخر هفته جاری از ایرلند به ایران بازخواهد گشت از ابتدای هفته آینده در تمرینات سرخپوشان شرکت می کند.

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 887
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 387
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 13,204
  • بازدید کلی : 343,280
  • کدهای اختصاصی