loading...
قــرمــزتـــــــــــه - Perspolis Fc Fans WebSite
MiLaD بازدید : 199 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

قرمزته: روبرتو سوسا بازیکن برزیلی سرخپوشان پس از عقد قرارداد 2 ساله اش با باشگاه پرسپولیس گفت: من پرسپولیس را دوست دارم و آمده ام تا یک بازیکن جنگنده و تاثیرگذار باشم.

 برای مشاهده متن کامل مصاحبه روی ادامه مطلب کلیک کنید...

وی افزود: اطلاعات لازم از تیم پرسپولیس را از بازیکنان برزیلی که در این تیم بازی کرده اند بدست آوردم و شناخت خوبی از پرسپولیس و هوادارانش دارم.

 

سوسا در خصوص شماره پیراهنش تصریح کرد: دوست داشتم شماره 85 را بپوشم اما در اصل، شماره برایم مهم نیست و تنها هدفم موفقیت پرسپولیس است.

 

روبروتو در ادامه افزود: انگیزه زیادی دارم و قرارداد دو ساله ای را با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساندم. پرسپولیس را با علی دایی و علی کریمی می شناسم. هیچ استرسی ندارم و سعی می کنم بهترین بازی هایم را برای سرخپوشان انجام دهم.

 

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس هواداران خاص خودش را دارد و ما باید برای شادی آنها تلاش زیادی بکنیم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 887
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 604
  • بازدید ماه : 604
  • بازدید سال : 13,421
  • بازدید کلی : 343,497
  • کدهای اختصاصی