loading...
قــرمــزتـــــــــــه - Perspolis Fc Fans WebSite
MiLaD بازدید : 191 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (0)

قرمزته: بازیکن ملی پوش پرسپولیس پس از گلزنی در بازی های قهرمانی جوانان آسیا در مالزی و بازگشت به تمرینات بیشتر از گذشته برای هواداران شناخته شده است. او بلافاصله بعد از بازگشت به تهران در تمرینات پرسپولیس حاضر شد.

 برای مشاهده متن کامل مصاحبه روی ادامه مطلب کلیک کنید...

* از وضعیت خودت و تیم بگو.

_ خدا را شکر همه چیز خوب است، تیم شرایط خوبی دارد و مربی جدید هم به تمرینات اضافه شده و استارت قهرمانی را زده ایم.

 

* از مانوئل ژوزه شناختی داشتی؟

_ واقعا نه، وقتی روز شنبه به تمرینات پرسپولیس رفتم خواستم با ایشان صحبت کنم و مرخصی بگیرم. ژوزه شرایط من را می دانست و فقط یک روز به من فرصت برای استراحت داد.

 

* سابقه کار کردن با کدام مربیان خارجی را داری؟

_ من در راه آهن با برندتس و پس از آن میاچ دستیار علی دایی کار کرده ام. در این چند روزه برداشت من این است که آقای مانوئل خیلی دقیق هستند و ریز اتفاقات را زیر نظر دارند، ایشان از نظر تمرین دهی هم مربی بزرگ و صاحب سبکی نشان داده اند.

 

* امیدوار هستی که بتوانی در ترکیب پرسپولیس بازی کنی؟

_ توکل به خدا، من همه سعی و تلاشم را می کنم تا نظر کادرفنی را جلب کنم.

 

* آینده تیم را چطور پیش بینی می کنی؟

_ امسال پرسپولیس بازیکنان ملی پوش و بزرگی را به خدمت گرفته است که همگی در فوتبال ایران جزو بهترین ها هستند. تیم بسیار خوبی داریم، در هر پست چند مهره آماده حضور دارند و به نظر من قهرمان می شویم.

 

* برای قهرمانی پرسپولیس چند درصد شانس قائل هستی؟

_ صد در صد اطمینان دارم که پرسپولیس قهرمان می شود.

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 887
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 302
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 839
  • بازدید ماه : 839
  • بازدید سال : 13,656
  • بازدید کلی : 343,732
  • کدهای اختصاصی