loading...
قــرمــزتـــــــــــه - Perspolis Fc Fans WebSite
MiLaD بازدید : 86 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

جمشيد زارع از پاداش ويژه براي پرسپوليسي‌ها پس از صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا خبر داد.به گزارش قرمزته؛ قائم مقام باشگاه پرسپوليس اظهار كرد: اين پيروزي را به همه پرسپوليسي‌ها و همه مردم ايران تبريك مي‌گويم و اميدوارم پرسپوليس در مرحله بعد هم موفق باشد.




جمشيد زارع از پاداش ويژه براي پرسپوليسي‌ها پس از صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا خبر داد.به گزارش قرمزته؛ قائم مقام باشگاه پرسپوليس اظهار كرد: اين پيروزي را به همه پرسپوليسي‌ها و همه مردم ايران تبريك مي‌گويم و اميدوارم پرسپوليس در مرحله بعد هم موفق باشد.



وي ادامه داد: پاداش ويژه‌اي براي بازيكنان در نظر گرفته‌ايم كه با توجه به اينكه تيم به عنوان تيم اول يا تيم دوم گروه به مرحله بعد صعود كند اين پاداش متفاوت خواهد بود.

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط aliziraee در تاریخ 1348/10/11 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

سلام
یک پیشنهاد برای شما دارم

من بنر شما را در صفحه ی اصلی سایت یعنی در mancitynews.ir قرار می دم

ولی شما روزانه 5000 بازدید روزانه به سایت من بفرست با استفاده از رنک الکسا و اینجور چیزها که برای سایت خودت استفاده می کنی منتظر جوابت هستم

من تضمین می کنم روزانه 20 تا 30 بازدید واقعای و درست برات بفرستم و شما برای من 5000 هزار بازدید مصنوعی بفرست

منتظر جوابتم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 887
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 630
  • بازدید ماه : 630
  • بازدید سال : 13,447
  • بازدید کلی : 343,523
  • کدهای اختصاصی