loading...
قــرمــزتـــــــــــه - Perspolis Fc Fans WebSite
MiLaD بازدید : 184 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

قرمزته: حمیدرضا علی عسگری با بیان این مطلب افزود: در سال های گذشته به دلیل کمبود بازیکن و مصدومیت ها مربیان تیم از من در پست غیرتخصصی بازی گرفتند و اغلب در پست دفاع راست بازی کردم.

 

متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب مشاهده نمایید....

 

 

 

اما امسال با جذب مدافعین کناری توانا، روی بازی در پست تخصصی ام تمرکز کرده ام.

 

وی ادامه داد: من یک بازیکن هجومی هستم و پست تخصصی ام بازی در هافبک کناری سمت راست و چپ است. همان پستی که آقای دایی در چند بازی آخر فصل دهم از من استفاده کرد.

 

علی عسگری اظهار داشت: اگر در پست تخصصی بازی به من برسد تمام تلاشم را می کنم تا برای پرسپولیس موثر باشم، در غیر این صورت در شاید به عنوان بازیکن تعویضی از من استفاده شود.

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 887
  • آی پی امروز : 179
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 812
  • بازدید ماه : 812
  • بازدید سال : 13,629
  • بازدید کلی : 343,705
  • کدهای اختصاصی