loading...
قــرمــزتـــــــــــه - Perspolis Fc Fans WebSite
MiLaD بازدید : 352 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

قرمزته: محسن بنگر در خصوص اینکه گفته می شود یکی از خریدهای میلیاردی پرسپولیس بوده، گفت: این موضوع را بهتر است از مسئولان باشگاه بپرسید چرا که من انقدر در این خصوص توضیح داده ام که خسته شدم.

 

متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب مشاهده نمایید....

وی افزود: قرارداد من همان رقم سقف قرارداد (در حدود 400 میلیون تومان) است. اگر کسی در این خصوص تردید دارد، شماره حساب شخصی ام را در اختیارش می گذارم تا اگر یک ریال بیشتر از آن پول گرفته بودم من را متخلف معرفی کنند.

 

 

بنگر در خصوص اظهارات محمدرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان هم گفت: ایشان همیشه درست می گویند! گفته اند 30 نفر شاهد دارند و من دیگر حرفی در این خصوص ندارم چرا که ایشان بزرگ است و همیشه راست می گوید، این ما آدم های کوچک هستیم که راست نمی گوییم!

 

وی در پایان اظهار داشت: می خواستم پس از چند سال با تیم دیگری قهرمانی و موفقیت را تجربه کنم و هیچ گزینه ای برایم بهتر از پرسپولیس نبود.

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 611
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 887
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 729
  • بازدید ماه : 729
  • بازدید سال : 13,546
  • بازدید کلی : 343,622
  • کدهای اختصاصی